'המחנה הציוני' הפגין מול ישראל היום, הוגשה עתירה נגד העיתון לוועדת הבחירות

    שלום בידרמן No Comments on 'המחנה הציוני' הפגין מול ישראל היום, הוגשה עתירה נגד העיתון לוועדת הבחירות
    10:14
    16.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on השר אליהו קורא לפטר את גלנט: הוא לא רוצה לנצח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שפעילי ליכוד הפגינו מול בית ידיעות אחרונות הגיעי פעילי מפלגת המחנה הציוני הפגין מול בית מערכת ישראל היום.

    בפעילים חלקו חומרים בגנותו של נתניהו ושל מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון.

    לחצו לקריאת חומרי התעמולה שחולקו

    במקביל, שחר בן מאיר, אזרח ישראלי, הגיש ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, השופט סלים ג'ובראן, בקשה למתן צו מניעה נגד העיתון "ישראל היום" וזאת בהתאם לסעיף 17ב לחוק הבחירות (דרכי תעמולה) הקובע כי על העיתון "ישראל היום" להימנע מלפרסם, ולהפסיק לפרסם תעמולת בחירות שהוא מפרסם, מזה שנים רבות, לטובת המועמד בבחירות לכנסת ה- 20, מר בנימין נתניהו, וזאת נוכח שמדובר בתעמולת בחירות אסורה המפורסמת אצל המפרסם בניגוד להוראות חוק התעמולה וחוק פגיעה מהותית וחמורה וקשה בעיקרון השוויון בבחירות.

    "כבוד יו"ר הוועדה מתבקש ליתן צו הקובע כי ייאסר על המפרסם להמשיך לפרסם תעמולת בחירות עבור ולמען המועמד גם מעבר למגבלת המועדים הקבועים בחוק התעמולה".

    העותר מוסיף כי העיתון "ישראל היום" הוא "פלטפורמת תעמולה לטובת מועמד המתחפשת לעיתון, המתקרא או מציג את עצמו ומתחזה להיות עיתון בשם "ישראל היום". התופעה המתוארת בבקשה כאן, לפיה בעל הון (שאינו אזרח או תושב ישראל) מקים עבור מועמד לבחירות עיתון יומי, המופץ בחינם, ואשר משתלט על חלק נכבד של תחום העיתונות היומית (גם בשל חינמיותו וגם בשל זמינותו הבלתי מוגבלת) "ותורם" לשם כך עשרות מיליוני דולרים, היא סכנה מהותית, מוחשית ומידית לקיומה של דמוקרטיה המבוססת על עקרון השוויון."
    dollar_bibi

    dollar_edelson



    0 תגובות